Sunday, September 30, 2007

Wild Flowers @ Wullong - 路边的野花不要采!!


Wild Flowers @ Wullong - 路边的野花不要采!!

I took this shot at the Wullong ; Xiaojin county, Sichuan; China.

This is a wild flowers. I am not sure what is the name of it.

The environment when I took the shot is humidity 95%; windy.

I took without tripod. It is near the foothill of Wullong Shan. The Panda home town.

It is great shot, consider the situations when taking this shot.

By the way did you see the spider thread??

Enjoy.

Thanks Qaoyu for the Lydics of the Late Teresa Song"


送 你 送 到 小 村 外
有 句 话 儿 要 交 代
虽 然 已 经 是 百 花 儿 开
路 边 的 野 花 你 不 要 采

记 着 我 的 情
记 着 我 的 爱
记 着 有 我 天 天 在 等 待
我 在 等 着 你 回 来
千 万 不 要 把 我 来 忘 怀

送 你 送 到 小 村 外
有 句 话 儿 要 交 代
虽 然 已 经 是 百 花 儿 开
路 边 的 野 花 你 不 要 采

记 着 我 的 情
记 着 我 的 爱
记 着 有 我 天 天 在 等 待
我 在 等 着 你 回 来
千 万 不 要 把 我 来 忘 怀

送 你 送 到 小 村 外
有 句 话 儿 要 交 代
虽 然 已 经 是 百 花 儿 开
路 边 的 野 花 你 不 要 采

记 着 我 的 情
记 着 我 的 爱
记 着 有 我 天 天 在 等 待
我 在 等 着 你 回 来
千 万 不 要 把 我 来 忘 怀

千 万 不 要 把 我 来 忘 怀

千 万 不 要 把 我 来 忘 怀

千 万 不 要 把 我 来 忘 怀!!

The Song By Late Teresa Teng




Thanks Luo Shaoyang

for

"
花开堪折直须折,

莫待无花空折枝“

No comments:




CharlieBrown8989 aka Charlie Tan © 2006 - 2007 • all rights reserved